بره موم

بره موم عسل چیست ؟

شاید شما هم برای اولین بار است که کلمه بره موم عسل به گوشتان خورده باشد و نمی دانید که این محصول چیست. بره موم یکی از محصولات فوق العاده پرخاصیت از زنبور عسل است که در علم پزشکی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول که به آن چسب زنبور نیز می گویند، ماده ای رزینی همچون جوانه درخت مخروط و صنوبر می باشد. این عنصر به سختی به صورت اصل و ناخالص پیدا می شود. زنبور عسل از بره موم برای درزگیری حفره های کندو و نرم شدن دیواره های داخلی آن استفاده می کنند.

سابقه درمانی بره موم به قدری است که گفته می شود این محصول در دوران آشوریان و یونانیان نیز برای درمان امراض استفاده میشد.

بره موم عسل

 

خواص بره موم عسل

بره موم عسل خواص بی شماری دارد که از جمله مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشد:

درمان سوختگی

مطالعات ثابت کرده که بره موم برای درمان سوختگی هاس سطحی بسیار مفید است و می تواند اثر آن را از بین ببرد.

به همین دلیل بسیاری از داروهای محافظت کننده پوست از این ماده ارزشمند ساخته شده اند و برای سوختگی های درجه دو و سه مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید ژل رویال ایرانی ۱۰ گرمی

ژل رویال ایرانی از مرغوب‌ترین ژل‌های رویال در جهان است چرا که زنبورهای عسل ایرانی در مراتع سرسبز و بکر ایران، از شهد گل‌های متنوع و وحشی تغذیه می‌کنند. این تنوع گیاهی، به ژل رویال ایرانی، خواص منحصر به فردی می‌بخشد. شما می‌توانید ژل رویال ایرانی ۱۰ گرمی را به صورت آنلاین از گالری عسل بهار خریداری نمایید.

افزودن به سبد خرید

تماس با کارشناسان فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید همین الان تماس بگیرید.

همچنین این محصول دارای خاصیت ضدالتهابی بوده و با قرار گرفتن آن بر روی پوست شاهده کاهش التهاب سطح پوست خواهید بود.

کنترل سرطان

امروزه با گسترش بیماری سرطان، بسیاری از افراد در حال دست و پنجه نرم کردن با این بیماری هستند. به همین دلیل کنترل سرطان اهمیت بسیاری دارد. مصرف دارو می تواند برای بدن بسیار مضر باشد و تاثیرات منفی را بر روی سلامتی شما بگذارد. بره موم دارویی طبیعی است شما می توانید به منظور کنترل و پیشگیری از سرطان این محصول را مصرف کنید.

خاصیت ضدباکتریایی

بره موم به خوبی می تواند با میکروب ها و انگل ها مبارزه کند و آن ها را از بین ببرد. به همین دلیل هنگامی که شما به بیماری های ویروسی همچون آنفولانزا مبتلا شدید، چند قاشق از این موم را میل کرده و ویروس را از بدن خود خارج کنید. همچنین در زمستان ها با مصرف مداوم بره موم می توانید از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری نمایید.

بره موم عسل

بهبود مشکلات گوارشی

درمان اختلالات گوارشی از دیگر فواید بره موم بر روی بدن به شمار می رود. این محصول باکتری های ناحیه روده و معده را از بین برده و به شما کمک می کند تا تنفس راحت تری را داشته باشید. به همین دلیل در صورتی که به سلامتی خود اهمیت می دهید، مصرف این محصول را فراموش نکنید.

بهبود و التیام زخم

مطالعات پزشکان ثابت کرده که بره موم می تواند بسیاری از زخم ها را بهبود بخشد. به همین دلیل بسیاری از کرم های تسکین دهنده زخم با استفاده از این محصول ساخته شده است. همچنین این محصول از ورود آسیب به سلول ها جلوگیری می کند و از این رو مانع از گسترش زخم و عفونت می شود.

بهبود آلرژی و حساسیت

بره موم عسل برای بهبود آلرژی و حساسیت می تواند بسیار مفید واقع شود. تحقیقات نشان می دهد که مصرف مقدار کمی از بره موم می تواند بسیاری از بیماری ها و دردهای مربوط به آلرژی را بهبود بخشیده و درد آن را تسکین دهد. البته در این مواقع بهتر است که مصرف این محصول زیر نظر یک متخصص مصرف شود.

بره موم اصل

افزایش استحکام استخوان ها

بره موم یکی از مکمل هایی است که با استفاده از آن می توان استحکام و دوام استخوان ها را افزایش داد. همچنین در صورتی که به صورت مرتب بره موم عسل مصرف کنید، این محصول همانند یک ترمیم کننده عمل کرده و هر قسمت از استخوان که آسیب ببیند، راحت تر و سریع تر ترمیم می گردد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

یکی از روش هایی که بره موم با استفاده از آن می تواند از ابتلا به بیماری جلوگیری کند، تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد.

افرادی که به صورت مرتب این محصول پرخاصیت را استفاده می کنند کمتر به بیماری و امراض دچار شده و سلامت بیشتری خواهند داشت. بنابراین مصرف بره موم به سلامتی بیشتر بدن شما کمک خواهد کرد.

مناسب برای پوست

پوست صورت همواره در معرض هوای آلوده و گرد و غبار قرار دارد و همچنین اشعه های خورشید نیز می تواند به آن آسیب بزند. بنابراین آکنه ها و جوش های سرسیاه و چین و چروک های پوستی از جمله مشکلاتی است که افراد با آن مواجه هستند.

بره موم اثربخشی سریع و ایده آلی بر روی پوست داشته و می تواند با ضدعفونی کردن پوست باکتری ها و آلودگی ها را از روی آن بردارد و با ضدعفونی کردن پوست مانع از ایجاد جوش و لکه های پوستی شود. همچنین این محصول با آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست به جوانسازی آن کمک می کند.

طرز استفاده بره موم عسل

بره موم به صورت خام قابل مصرف نیست و در صورتی که آن را به صورت خام استفاده کرد نیز نمی تواند تاثیری بر روی بدن شما بگذارد. ولی چنانچه بره موم عسل را به صورت فراوری شده مصرف کنید می توانید از خاصیت و فواید آن بهره مند شوید.

البته بره موم فراوری شده دارای طعم و بوی تندی است و از این رو هر کسی نمی تواند آن را مصرف کند.

بره موم به صورت قرص و کپسول نیز وجود دارد و افراد می توانند برای بهبود بیماری های خود این محصول را تهیه کرده و سپس مصرف نمایند. ولی بهتر است پیش از مصرف این دارو سطح بیماری خود را نیز در نظر بگیرید.

یکی از مهم ترین مزایای بره موم عسل این است که شما نه مزه این محصول را متوجه می شود و نه بوی آن را احساس خواهید کرد.

کپسول بره موم در داخل خشاب مخصوص قرار گرفته و با قرارگیری این کپسول در داخل معده خشاب آن جذب شده و مواد آن در داخل معده شما پخش می شود و تاثیرگذاری آن شروع می گردد.

برای خواندن مطالب درمورد بره موم پودری:

کرم و لوسیون بره موم عسل

خاصیت درخشان کنندگی پوست، آنتی باکتریالی، پاکسازی کننده و … بره موم عسل باعث شده که بسیاری از شرکت ها کرم هایی را با عصاره این مواد طبیعی به تولید برسانند. همچنین شما می توانید به صورت خانگی این کرم و لوسیون را تهیه کنید.

خواص بره موم در طب سنتی

صابون بره موم عسل

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، بره موم عسل دارای خاصیت آنتی باکتریالی است به همین دلیل صابون آن می تواند تمامی باکتری ها و میکروب های سطح پوست شما را از بین ببرد و سطح پوست شما را پاکسازی کند.

همچنین برای از بین بردن ویروس و آلودگی های دست نیز صابون بره موم عسل محصولی فوق العاده عالی به شمار می رود.

شامپو بره موم عسل

بره موم می تواند خواص بسیاری را برای موهای شما به دنبال داشته باشد و به رشد بهتر و بیشتر آن ها کمک کند.

به همین منظور بسیاری از متخصصین پوست و مو توصیه می کنند که برای افزایش استحکام و دوام موی خود مقداری از این موم را بر روی موی خود ماساژ دهند. از این رو برخی از شرکت ها اقدام به تولید شامپوهایی با عصاره بره موم کرده اند که می توانید بسیار مفید واقع شود.

خمیر دندان بره موم عسل

یکی از مزایای دیگر بره موم عسل تاثیر آن بر روی دهان و دندان می باشد.

به همین دلیل برخی از خمیر دندان ها دارای عصاره بره موم بوده و می توانید باکتری ها و میکروب های دهان و دندان شما را از بین ببرد.

عوارض جانبی بره موم عسل

بره موم عسل از ترکیبات مختلفی ساخته شده است به همین دلیل عوارض جانبی مختلفی را به دنبال دارد. البته عوارض این محصول به گونه ای نیست که مدت زیادی در بدن ماندگاری داشته باشد و شما مدتی پس از استفاده شاهد از بین رفتن عوارض آن خواهید بود.

به همین دلیل به دلیل بالا بودن سطح ویتامین و پروتئین بره موم، بسیاری ترجیح می دهند که این محصول مفید و پرخاصیت را به وفور استفاده کنند.

کاربرد بره موم عسل در مصر باستان

بره موم یکی از عناصری است که با استفاده از آن اجسام را سالم نگه می داشتند. به همین دلیل بسیاری از اجساد در دوران مصر باستان به این ماده آغشته می باشد. با توجه به این که مردمان آن دوران زنبوردار بودند، از این محصول برای پوشاندن اجساد خود استفاده می کردند.

قیمت بره موم عسل

قیمت بره موم عسل به کیفیت و میزان خلوص آن بستگی دارد. بنابراین قیمت این محصول بر اساس حجم این محصول قابل تعیین می باشد. شما می توانید قیمت دقیق بره موم را از تنها با یک تماس از بهار هانی جویا شوید.

خرید بره موم عسل

بهار هانی مفتخر است که بهترین و باکیفیت ترین بره موم عسل را در اختیار خریداران خود قرار دهد. این محصول کیفیت بالایی دارد و می تواند برای درمان بسیاری از امراض و بیماری ها مفید واقع شود. جهت اطلاع از شرایط و ویژگی های این محصول و همچنین سفارش آن با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و این بره موم را به صورت مستقیم سفارش دهید.

درمان سوختگی

کنترل سرطان

خاصیت ضدباکتریایی

بهبود مشکلات گوارشی

بره موم عسل دارای خاصیت آنتی باکتریالی است به همین دلیل صابون آن می تواند تمامی باکتری ها و میکروب های سطح پوست شما را از بین ببرد و سطح پوست شما را پاکسازی کند.

بره موم یکی از محصولات فوق العاده پرخاصیت از زنبور عسل است که در علم پزشکی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *