ژل رویال اصل

ژل رویال اصل چگونه تولید می شود.

ژل رویال اصل توسط زنبورهای کارگر برای ملکه زنبورها تولید می شود تا ملکه بتواند طول عمر بیشتری داشته باشد و تولید مثل بیشتری داشته باشد. اما تشخیص ژل اصل از تقلبی به همین راحتی ها نیست و تنها از طریق انجام تست‌های آزمایشگاهی دقیق ممکن است. 

در واقع این تنها روش و مطمئن‌ترین روش برای شناسایی ژل رویال اصل است. اما با توجه به طولانی بودن پروسه انجام آزمایشات، معمولاً از بررسی و مشاهده خواص فیزیکی این محصول برای تشخیص اصل بودن آن استفاده می‌شود.

زنبور و ژل رویال

از جمله خواص فیزیکی ژل رویال اصل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رنگ سفید مایل به زرد، لازم به ذکر است که ژل‌های قهوه­ای رنگ فاسد شده‌اند.
  2. ظاهر ژلاتینی، کلوئیدی و چسبناک
  3. قابلیت حل شدن در آب و ایجاد کف به هنگام حل شدن
  4. دارای طعم و بوی خاص و تند شبیه بوی فنل
  5. در صورت استفاده به روی پوست سریعاً خشک می‌شود.
  6. دارای PH اسیدی
  7. بازتاب نور آبی به هنگام قرار گرفتن در مقابل نور سفید

نکاتی در خرید ژل رویال اصل

ژل رویال با قاشق

از آنجایی که انجام آنالیزها و تست‌های آزمایشگاهی برای عموم وجود ندارد بهترین راه برای تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی بررسی خواص ذکر شده است و در نهایت تنها با خرید از مراکز معتبر عرضه و فروش محصولات زنبور عسل می‌توان به ژل رویال اصل و با کیفیت دست پیدا کرد. 

برای خرید ژل رویال اصل و تازه کلیک کنید.

در حقیقت به کمک بررسی خواص فیزیکی ذکر شده می‌توان سالم یا فاسد بودن ژل رویال خالص را تشخیص داد بنابراین تنها راه برای تشخیص اصل و تقلبی بودن ژل رویال، انجام آزمایش برای بررسی خواص و ترکیبات شیمیایی آن است. 

برخی از زنبورداران با استفاده از شربت ذرت و فروکتوز و عصاره مخمر به عنوان منبع تغذیه زنبورهای عسل ژل رویال تولید می‌کنند که این محصول خواص ژل رویال اصل را ندارد و مصنوعی می‌باشد.

خواص ژل رویال طبیعی

بسیاری از زنبورداران محصولات طبیعی خود از جمله ژل رویال را به همراه برگه آزمایش و ضمانت نامه تولید و عرضه می‌کنند. این تولیدکنندگان از معتبرترین مراجع برای خرید ژل رویال اصل هستند. 

خرید ژل رویال ایرانی ۱۰ گرمی

ژل رویال ایرانی از مرغوب‌ترین ژل‌های رویال در جهان است چرا که زنبورهای عسل ایرانی در مراتع سرسبز و بکر ایران، از شهد گل‌های متنوع و وحشی تغذیه می‌کنند. این تنوع گیاهی، به ژل رویال ایرانی، خواص منحصر به فردی می‌بخشد. شما می‌توانید ژل رویال ایرانی ۱۰ گرمی را به صورت آنلاین از گالری عسل بهار خریداری نمایید.

افزودن به سبد خرید

تماس با کارشناسان فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید همین الان تماس بگیرید.

ژل رویال اصل توسط غدد زیر حلق در زنبورهای کارگر جوان به دست می‌آید. سن این زنبورها چیزی بین ۳ تا ۱۱ روز است. ژل رویال طبیعی غذای اصلی زنبور ملکه می‌باشد و بسیار کمیاب است. 

یکی از علل بالا بودن قیمت ژل رویال اصل روش به دست آوردن این محصول است. از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت ژل رویال اصل می‌توان به نحوه نگهداری آن توسط زنبور داران اشاره کرد. زنبورداران برای حفظ خواص این محصول آن را به سرعت بسته بندی و فریز کرده و سپس به فروش می‌رسانند.

از جمله عوامل تأثیر گذار بر قیمت ژل رویال اصل می‌توان به کم بودن میزان تولید این محصول در کندوهای عسل، کیفیت و ترکیبات ژل رویال تولید شده، نوع گیاه مصرف شده برای تغذیه زنبورهای عسل، نوع بسته بندی و برند تولید کننده آن اشاره کرد. 

گروه تولیدی عسل بهار با حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌های حمل و نقل، تولید کننده بهترین محصولات عسل طبیعی و ژل رویال اصل بوده و آن‌ها را با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به خریداران عرضه می‌کند.

خواص ژل رویال اصل

خواص ژل رویال طبیعی

تا به حال تحقیقات علمی بسیاری بر روی خواص ژل رویال صورت گرفته است. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که ژل رویال طبیعی سرشار از آب، کلاژن، کربوهیدرات، پروتئین‌های آلبومین و گلوبولین، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب غیر اشباع همچون هیدروکسی ،دکنوئیک اسید، استیل کولین، مواد معدنی همچون کلسیم، آهن، سیلیسیوم، فسفر و انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین‌های،B9 ,B12 ,B1, B2 ,B3, B5, B6, B7, ,B8, ,A ,C E می‌باشد.

از جمله خواص درمانی این محصول معجزه گر می‌توان به مواردی از جمله درمان بیماری‌های پوستی، تقویت مو، جلوگیری از پوکی استخوان، جلوگیری و درمان کرونا، افزایش قد در کودکان، کاهش کلسترول و قند خون، تنظیم فشار خون، جلوگیری از ابتلا به کبد چرب، کاهش وزن و افزایش چربی سوزی در بدن و غیره اشاره کرد. این‌ها تنها موارد بسیار کمی از خواص ژل رویال اصل است که می‌تواند بر سلامت بدن تأثیر چشمگیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تأثیر ژل رویال بر طراوت پوست

از دیگر خواص زل رویال اصل می‌توان به مواردی از قبیل کلاژن سازی، حفاظت از پوست و رفع چروک، درمان بیماری‌های جنسی و نازایی، پیشگیری و درمان آلزایمر، درمان رماتیسم، رفع ضعف و بی‌حالی، تعدیل سیستم ایمنی، ضد سرطان، جلوگیری از انسداد شریان‌ها، مبارزه با عفونت‌های باکتریایی و ویروسی، ترمیم زخم‌ها، رفع کم خونی، بهبود روند هضم و گوارش، درمان دیابت، افزایش قوای بدنی و انرژی جسمانی و درمان افسردگی پس از یائسگی اشاره نمود. 

استفاده از خواص درمانی ژل رویال برای درمان بیماری‌های مختلف در تمام سنین تجویز می‌شود. همچنین از این محصول در تولید دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی به طور گسترده استفاده می‌شود.

خواص ژل رویال

در این میان یکی از مهم‌ترین خواص ژل رویال اصل رفع ناباروری در زنان و مردان است. کاهش تأثیرات سوء هورمون استروژن بر بدن و جلوگیری از بروز سرطان‌هایی مثل سرطان سینه و انواع تومورها به دلیل وجود ماده HAD10 از جمله مواردی است که پس از استفاده مداوم از ژل رویال طبیعی قابل مشاهد می‌باشد.

معرفی روش‌های نگهداری ژل رویال اصل

روش های تهیه ژل رویال

همان طور که قبلاً اشاره شد نحوه نگهداری ژل رویال برای جلوگیری از فاسد شدن آن بسیار حائز اهمیت است. در صورت نگهداری صحیح از این محصول طول عمر آن افزایش می‌یابد. ژل رویال اصل تنها ۳ تا ۵ روز بعد از تولید توسط زنبورها در کندوی عسل سالم می‌ماند و باید به سرعت استخراج شود. 

ژل رویال استخراج شده به دو صورت ترکیب شده با عسل طبیعی و ژل رویال طبیعی و خالص قابل خریداری است. در صورت خرید ترکیب آن با عسل بهتر است در یخچال و به مدت ۶ ماه نگهداری شود. نگهداری ژل رویال اصل خالص تنها در فریزر ممکن است زیرا در غیر این صورت خواص خود را خیلی زود از دست داده و دچار فساد می‌شود. در صورت نگهداری در فریزر طول عمر ژل رویال اصل به ۱.۵ تا ۲ سال می‌رسد.

نکته مهم دیگر در نگهداری ژل رویال اصل استفاده از ظرف مناسب برای بسته بندی آن است. تنها ظرف‌های مقاوم و بهداشتی برای نگهداری از ژل رویال طبیعی قابل استفاده هستند در غیر این صورت به سرعت فاسد می‌شود.

متداول ترین سوالات پرسیده شده درباره ی ژل رویال در گوگل

ژل رویال دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است و در بسیاری از لوازم آرایشی به عنوان یک ماده ضد پیری به بازار عرضه می شود.

تجویز روزانه ژل رویال هورمونهای تخمدان و رشد فولیکولی را در مدل موش تایید کرد و پارامترهای باروری را بهبود بخشید.

استفاده از ژل رویال اصل برای ناباروری

زنبور و ژل رویال

درمان ناباروری و نازایی از جمله مواردی است که زوج‌های بسیاری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. زوج‌هایی که پس از گذشت یک سال از اقدام به بارداری صاحب فرزند نمی‌شوند نابارور بوده و باید برای رفع این مشکل اقدام کنند. 

طبق آمار حدود ۸ تا ۱۲ درصد زوجین نابارور هستند و به دنبال روش‌های درمان نازایی می‌باشند. در این راستا تا به حال تحقیقات علمی بسیاری روی روش‌های مختلف صورت گرفته است تا بهترین روش برای درمان نازایی کشف شود. در این میان استفاده از برخی محصولات می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

از جمله عوامل ایجاد نازایی در بانوان می‌توان به استفاده مداوم از داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی، شیمی درمانی و نارسایی تخمدان‌ها، رادیوتراپی، استعمال مواد مخدر و غیره اشاره کرد. تا به حال تحقیقات بسیاری به روی مواد خوراکی مختلف به منظور بررسی اثر بخشی آن‌ها در بهبود و درمان ناباروری و نازایی انجام شده است.

ژل رویال برای ناباروری

مواد خوراکی بسیاری حاوی ترکیبات مؤثر در رفع ناباروری هستند. از این جمله می‌توان به ژل رویال اصل اشاره نمود. نتایج به دست آمده از تحقیقات علمی و آزمایشگاهی نشان می‌دهد که ژل رویال به عنوان یکی از با ارزش­ترین و مؤثرترین مواد غذایی در رفع ناباروری شناخته شده است. 

همان طور که قبلاً اشاره شد تأثیر استفاده از ژل رویال اصل بر میزان هورمون‌های استروژن و جلوگیری از ابتلا به سرطان پستان و تومور از جمله موارد اثبات شده‌ای می‌باشد که بر کسی پوشیده نیست.

ژل رویال اصل مملو از آمینو اسید، اسیدهای چرب متوسط، پروتئین، ویتامین‌های گروه B، ویتامین D ،E، آهن، کلسیم و پروبیوتیک است. همان طور که می‌دانید ژل رویال غذای مورد استفاده زنبور ملکه برای تولید مثل است. 

این محصول می‌تواند منجر به افزایش تخمک گذاری زنبور ملکه و تولد میلیون‌ها زنبور در سال شود؛ بنابراین ژل رویال طبیعی بهترین منبع برای بهبود میزان تخمک گذاری و تقویت کننده و مکمل مناسبی برای درمان ناباروری است. 

مصرف مداوم و طولانی مدت از این ژل می‌تواند به تعادل هورمون‌ها و درمان ناباروری و نازایی‌هایی که علت اصلی آن عدم تعادل و تنظیم هورمون‌ها است کمک کند.

طبق نتایج علمی به دست آمده از تحقیقات انجام شده روی ژل رویال اصل برای ناباروری، این محصول خواصی شبیه هورمون استروژن دارد و می‌تواند در افزایش استحکام استخوان‌ها، ژن‌ها، تقویت ماهیچه‌های رحمی، تنظیم قاعدگی و هورمون‌ها و رشد و تکامل فولیکول‌ها در تخمدان، افزایش میزان هورمون‌های تخمدان و در نتیجه افزایش باروری بسیار مؤثر باشد. 

در تحقیقات دیگری نشان داده شد که استفاده مداوم از مقدار مشخصی از ژل رویال اصل می‌تواند سبب افزایش قطر رحم و تخمدان‌ها، افزایش میزان استروژن و فولیکول‌های بالغ در بانوان شود. این محصول همچنین می‌تواند سطح آنتی اکسیدان و نیتریک اسید را نیز در بدن تغییر دهد.

از دیگر خواص درمانی ژل رویال طبیعی در زمینه باروری می‌توان به افزایش میل جنسی، تضمین سلامت تخمک و اسپرم، تنظیم سطوح هورمونی، تقویت سیستم ایمنی و بهبود ناباروری ناشی از شیمی درمانی اشاره کرد.

از جمله ترکیبات موجود در ژل رویال اصل که بر باروری مؤثر است می‌توان به ویتامین دی برای تقویت ایمنی بدن، ویتامین B6  برای افزایش سطح هورمون پروژسترون، آمینو اسیدها برای سنتز هورمون، اسیدهای چرب برای بهبود تخمک گذاری و تکمیل تخمک‌ها و وجود پروتئین برای تنظیم و ایجاد تعادل در هورمون‌ها اشاره کرد.

مقادیر کافی از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌تواند در یک بارداری خوب و موفق به بانوان کمک کند بنابراین حتی پس از درمان ناباروری استفاده از ژل رویال اصل می‌تواند به زنان باردار بسیار کمک کننده باشد. 

تنها در صورت سابقه ابتلا به آلرژی و حساسیت به محصولات زنبور عسل و سابقه ابتلا به سرطان‌های ناشی از تغییر در هورمون استروژن باید در مصرف این محصول توجه و دقت کافی داشت و از مصرف آن بدون تجویز پزشک پرهیز کرد.

مصرف ژل رویال و عسل طبیعی و اصل از جمله روش‌هایی است که در طب سنتی به منظور درمان ناباروری و داشتن یک بارداری موفق استفاده می‌شود. عسل طبیعی تنها تقویت کننده میل جنسی است اما در درمان ناباروری تأثیری ندارد. اما ژل رویال به عنوان محصول دیگری از زنبور عسل می‌تواند در کنار افزایش و بهبود میل جنسی به درمان ناباروری نیز کمک کند.

برای خواندن مطالب درمورد خواص ژل رویال:

ژل رویال به صورت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این جمله می‌توان به استفاده موضعی و خوراکی آن اشاره کرد. یکی از روش‌های مصرف خوراکی ژل رویال به شکل نوشیدنی اسموتی است. همان طور که قبلاً اشاره شد این ژل دارای طعم و بوی تند و تلخی است بنابراین برای مصرف خوراکی بهتر است آن را به شکل اسموتی تهیه کرد. 

بدین منظور می‌توانید از ترکیب این محصول با اسفناج، میوه‌های تازه و کنجد یک اسموتی خوش طعم و سرشار از ویتامین تهیه کنید. همان طور که می‌دانید اسفناج منبعی از فولیک اسید، کنجد منبع زینک و میوه‌ها حاوی مقادیر زیادی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند. همه مواد ذکر شده در دوران بارداری و برای درمان ناباروری بسیار ضروری می‌باشند.

معرفی گروه عسل بهار

در این مقاله سعی شده به طور کامل به معرفی ژل رویال طبیعی، نحوه تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی، خواص ژل رویال اصل در درمان بیماری‌های مختلف از جمله ناباروری، نکات مهم در خرید این محصول، موارد تأثیر گذار در قیمت ژل رویال اصل و روش‌های نگهداری از این محصول پرداخته شود. 

امید است با مطالعه و افزایش آگاهی خود درباره ژل رویال طبیعی و با صرف دقت و توجه کافی خرید خوبی داشته باشید. علاوه بر این، خرید از بهترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان ژل رویال  می‌تواند دسترسی خریداران به این محصول با ارزش را آسان نماید.

گروه عسل بهار از جمله معتبرترین مراجع برای تهیه بهترین و باکیفیت‌ترین عسل طبیعی و ژل رویال اصل می‌باشد. این گروه تولیدی در سامانه اینترنتی خود به نشانی baharhoney.com به فروش و عرضه این محصول و عسل اصل و طبیعی می‌پردازد. 

متقاضیان خرید ژل رویال اصل در سراسر ایران می‌توانند از طریق این مجموعه اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند. این مجموعه مفتخر است به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متخصصان تولید کننده محصولات زنبور عسل با ویژگی‌هایی از قبیل کیفیت بالای محصولات، فروش مستقیم و بدون واسطه، ارائه محصولات اصل بدون تقلب و ضمانت محصولات تولید شده توسط این مجموعه، در خدمت مشتریان بسیاری در سراسر ایران باشد.

ژل رویال طبیعی سرشار از آب، کلاژن، کربوهیدرات، پروتئین‌های آلبومین و گلوبولین، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب غیر اشباع همچون  هیدروکسی  دکنوئیک اسید، استیل کولین، مواد معدنی همچون کلسیم، آهن، سیلیسیوم، فسفر و انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین‌های،B9 ,B12 ,B1, B2 ,B3, B5, B6, B7, ,B8, ,A ,C E می‌باشد.

از جمله خواص درمانی این محصول معجزه گر می‌توان به مواردی از جمله درمان بیماری‌های پوستی، تقویت مو، جلوگیری از پوکی استخوان، جلوگیری و درمان کرونا، افزایش قد در کودکان، کاهش کلسترول و قند خون، تنظیم فشار خون، جلوگیری از ابتلا به کبد چرب، کاهش وزن و افزایش چربی سوزی در بدن و غیره اشاره کرد

در این میان یکی از مهم‌ترین خواص ژل رویال اصل رفع ناباروری در زنان و مردان است. کاهش تأثیرات سوء هورمون استروژن بر بدن و جلوگیری از بروز سرطان‌هایی مثل سرطان سینه و انواع تومورها به دلیل وجود ماده HAD10 از جمله مواردی است که پس از استفاده مداوم از ژل رویال طبیعی قابل مشاهد می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *