قیمت ژل رویال

قیمت ژل رویال در دی ماه ۱۴۰۱

از موارد بسیار مهمی که اغلب افراد به آن توجه دارند، قیمت ژل رویال می باشد و به دلیل تفاوت زیادی که در قیمت های ارئه شده برای این محصول در فروشگاه های مختلف وجود دارد، سوالات و ابهاماتی در این زمینه وجود دارد.

برای خرید ژل رویال اصل و تازه همراه با ارسال رایگان، همین الان تماس بگیرید.

  ۰۹۱۲۹۶۴۸۸۳۶ , ۰۹۳۵۴۱۵۲۵۳۶

قیمت ژل رویال ۱۰ گرمی

ژل رویال در ابعاد و اندازه های ۱۰ گرمی به فروش می رسد و شما می توانید برای اطلاع از قیمت ژل رویال ۱۰ گرمی همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و قیمت روز را دریافت کنید.

قیمت هر گرم ژل رویال

قیمت هر گرم ژل رویال به چند عامل مهم بستگی دارد که هر یک می تواند تاثیر زیادی بر گران یا ارزان بودن آن داشته باشد. از جمله موارد مهم که در قیمت ژل رویال می تواند تاثیرگذار باشد عبارتند از:

  • منطقه و محل تولید ژل رویال

  • اصل یا تقلبی بودن ژل رویال

  • شیوه تولید و نگهداری

نکات مهم درباره خواص سیر و عسل طبیعی

در بسیاری از مواقع قیمت های ارائه شده برای هر گرم ژل رویال بسیار ارزان می باشد و این می تواند نشان دهنده اصل نبودن این ماده مغذی و ارزشمند به شمار رود. با توجه به مقدار بسیار کم ژل رویال استخراج شده از هر کندو نسبت به عسل، در نتیجه قیمت آن تفاوت زیادی با عسل دارد. 

علاوه براین، منطقه و محل تولید ژل رویال و نوع گل و گیاهی که زنبورها جمع آوری و مصرف می کنند، ارتباط مستقیم با نوع ترکیبات موجود در ژل دارد. در حالت کلی، قیمت ژل رویال اصل تولید شده در ایران در مقایسه با نمونه های خارجی آن بیشتر می باشد و از نظر ارزش غذایی نیز در سطح بالاتری قرار دارد. 

نوع گل و گیاه و همچنین شیوه تولید ژل که در ایران سنتی می باشد، با توجه به شرایط جغرافیایی تغییر می کند و می تواند تاثیر زیادی بر قیمت هر گرم ژل رویال داشته باشد.

برای خواندن مطالب درمورد خرید عسل طبیعی :

تشخیص ژل رویال اصل

تشخیص ژل رویال طبیعی

به همان اندازه که در خرید و فروش عسل تقلب وجود دارد، در ارائه ژل رویال نیز این مسئله به چشم میخورد. مخصوصا در سالهای اخیر که ارزش این ماده از نظر علم پزشکی به اثبات رسیده و تقاضا برای مصرف آن رو به افزایش است. 

خرید ژل رویال ایرانی ۱۰ گرمی

ژل رویال ایرانی از مرغوب‌ترین ژل‌های رویال در جهان است چرا که زنبورهای عسل ایرانی در مراتع سرسبز و بکر ایران، از شهد گل‌های متنوع و وحشی تغذیه می‌کنند. این تنوع گیاهی، به ژل رویال ایرانی، خواص منحصر به فردی می‌بخشد. شما می‌توانید ژل رویال ایرانی ۱۰ گرمی را به صورت آنلاین از گالری عسل بهار خریداری نمایید.

افزودن به سبد خرید

تماس با کارشناسان فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید همین الان تماس بگیرید.

تشخیص ژل رویال اصل کار سختی می باشد و به صورت شهودی و بدون آزمایش نمی توان به طور دقیق تشخیص داده که ژل رویال اصل است یا خیر! از مهم ترین ویژگی های ژل رویال اصل می توان به رنگ موارد زیر اشاره نمود که توجه به آن می تواندفرآیند تشخیص اصل از تقلبی را آسان کند:

  • رنگ ژل رویال اصل سفید مایل به زرد روشن

  • بوی تند ژل رویال

  • خشک شدن ژل رویال اصل روی پوست

  • تغییر رنگ کاغذ تورنسل آبی به قرمز بخاطر خاصیت اسیدی ژل

  • طعم ترش و تلخ ژل رویال اصل

 البته این موارد ممکن است در ژل رویال تقلبی نیز مشاهده شود و به همین خاطر، بهترین راهکار برای تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی، آزمایش آن می باشد.

لازم به ذکر است که در ژل رویال ترکیب ۱۰ h-hydroxy-2-decenoic acid or 10-HDA وجود دارد که اصلی ترین فاکتور برای تشخیص اصل بودن آن خواهد بود. پیشنهاد می کنیم خرید ژل رویال را از فروشگاه های مطمئن انجام دهید تا از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید.

کاهش قند خون

ژل رویال قند خون را با کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب تنظیم می کند. ژل رویال همچنین ممکن است با کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب ، کنترل قند خون و حساسیت انسولین را بهبود بخشد.

مطالعات حیوانات متعدد افزایش حساسیت به انسولین و اثر محافظتی آشکار بر لوزالمعده ، کبد و بافت تولید مثل در موشهای چاق ، دیابتی تحت درمان با ژل رویال را نشان داد مطالعه شش ماهه بر روی انسان ، کاهش ۲۰ درصدی قند خون ناشتا را در افراد سالم نشان داد که روزانه با ژل رویال تغذیه می کند.

خواص آنتی اکسیدانی

خواص آنتی اکسیدان ژل رویال

ژل رویال ممکن است از کارکرد سالم مغز پشتیبانی کند ژله رویال ممکن است عملکرد مغز را تقویت کند. یک مطالعه نشان داد که موشهای تحت فشار ناشی از استرس تحت درمان با ژل رویال دارای مقادیر کمتری از هورمونهای استرس و سیستم عصبی مرکزی قوی تر از گروه دیگر هستند.

یک مطالعه جداگانه نشان داده ،ژل رویال منجر به بهبود حافظه و کاهش علائم افسردگی در موشهای صحرایی شده است.یک مطالعه حیوانی دیگر نشان داد موشهایی که با ژل رویال تحت درمان قرار گرفته اند بهتر قادر به از بین بردن رسوبات شیمیایی خاصی در مغز مرتبط با بیماری آلزایمر هستند. قیمت ژل رویال با توجه به خاصیتی که دارد بسیار مناسب می باشد.

بیشتر این مطالعات اثر محافظتی بر روی مغز و بافت عصبی را به دلیل آنتی اکسیدان ژل رویال نسبت می دهند. اگرچه این داده ها دلگرم کننده است ، اما تحقیقات انسانی مورد نیاز است.

درمان خشکی چشم

ممکن است ترشح اشک را افزایش دهد و خشکی مزمن چشم را درمان کند ژل رویال در صورت مصرف خوراکی ممکن است خشکی چشم را درمان کند. یک مطالعه روی یک حیوان و یک مطالعه کوچک روی انسان ، بهبودی در خشکی مزمن چشم را برای کسانی که از طریق خوراکی با ژل رویال درمان می شوند ، نشان داد. 

نتایج نشان می دهد که این ماده مشتق شده از زنبور عسل ممکن است ترشح اشک از غدد اشکی داخل چشم شما را افزایش دهد.هیچ عارضه جانبی از مطالعه انسانی گزارش نشده است. 

بنابراین ، ژل رویال می تواند به عنوان یک راه حل کم خطر برای خشکی مزمن چشم عمل کند. به خاطر داشته باشید که این نمونه داده بسیار کوچک نشان نمی دهد که ژل رویال قادر به درمان خشکی چشم اکثر افراد است. در نهایت ، تحقیقات بیشتری لازم است.

پیشگیری از پیری

خواص ژل رویال برای جلوگیری از پیری

ممکن است از راه روش های گوناگون اثرات ضد پیری را فراهم کند. ژل رویال به چندین روش ممکن است روند پیری را کند نماید.چند مطالعه نشان داده که طول عمر افزایش یافته و عملکرد شناختی در موشهایی که از طریق خوراکی با ژله رویال درمان می شوند و بهبود یافته اند. 

برای اطلاع از قیمت ژل رویال و خرید آن می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ژل رویال گاهی اوقات در محصولات موضعی مراقبت از پوست قرار دارد تا از سلامت پوست جوانتر به نظر برسد. پژوهش های حیوانی نشان می دهد که ژل رویال ممکن است از افزایش تولید کلاژن و محافظت در برابر آسیب پوستی مرتبط با قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش پشتیبانی نمایداز آنجا که تحقیقات انسانی در مورد فواید ضد پیری استفاده از ژل رویال خوراکی یا موضعی کافی نیست ، مطالعات بیشتری لازم است.

تقویت سیستم ایمنی

ممکن است از یک سیستم ایمنی سالم پشتیبانی کند. ژل رویال ممکن است پاسخ ایمنی طبیعی بدن شما در برابر باکتریها و ویروسهای خارجی را افزایش دهد.MRJP ها و اسیدهای چرب موجود در ژل رویال شناخته شده اند که فعالیت ضد باکتری را تقویت می کنند ، که می تواند بروز عفونت را کاهش دهد و از عملکرد ایمنی بدن پشتیبانی کند.با این حال ، بیشترین اطلاعات قابل استفاده به تحقیقات حیوانی و آزمایشگاهی محدود می شود. بنابراین ، برای تأیید این تأثیرات ، مطالعات انسانی بیشتری لازم است.

کاهش عوارض جانبی سرطان

عوارض جانبی درمان سرطان را کاهش می دهد شیمی درمانی و سایر درمان های سرطان با عوارض جانبی منفی قابل توجهی همراه هستند ، از جمله نارسایی قلبی ، التهاب و مشکلات دستگاه گوارش ژل رویال ممکن است برخی از عوارض جانبی منفی مرتبط با برخی از درمان های سرطان را کاهش دهد. 

یک مطالعه نشان داد که کاهش قابل توجهی در آسیب قلبی ناشی از شیمی درمانی در موش های صحرایی همراه با ژل رویال وجود دارد.یک مطالعه بسیار کوچک انسانی نشان داد که ژله رویال که به صورت موضعی استفاده می شود ، ممکن است از ورم مخاط ، یک عارضه جانبی درمان سرطان ، که باعث زخم های دردناک در دستگاه گوارش شما می شود ، جلوگیری کند.

این مطالعات نتیجه گیری قطعی در مورد نقش ژل رویال در درمان سرطان ارائه نمی دهند و تحقیقات بیشتر لازم است

درمان پیامدهای یائسگی

ممکن است علائم خاصی از یائسگی را درمان کند ژل رویال همچنین ممکن است علائم مرتبط با یائسگی را درمان کند. یائسگی باعث کاهش هورمون های در گردش خون می شود که با عوارض جانبی جسمی و روانی همراه است ، مانند درد ، اختلال در حافظه ، افسردگی و اضطراب. 

یک مطالعه نشان داد ژل رویال در کاهش افسردگی و بهبود حافظه در موشهای صحرایی یائسه موثر است.مطالعه دیگری در ۴۲ زن یائسه مشاهده کرد که مکمل روزانه ۸۰۰ میلی گرم ژله رویال به مدت ۱۲ هفته در کاهش کمر درد و اضطراب موثر است.هر چند به خاطر داشته باشید که تحقیقات بیشتری لازم است.

برای خواندن مطالب درمورد ژل رویال :

خواص و نحوه مصرف ژل رویال

با توجه به نوع ترکیبات موجود در ژل رویال، این ماده مغذی و بسیار ارزشمند را می توان برای درمان بیماری های مختلف استفاده نمود. از جمله خواص ژل رویال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان ناباروری آقایان

  • درمان دیابت با ژل رویال

  • جلوگیری از بروز آلزایمر

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • خاصیت ضد سرطانی ژل رویال

  • درمان بیماری ام اس

  • زیبایی و سلامت پوست

خرید ژل رویال

گالری بهار هانی یکی معتبرترین گروه های تولید کننده و عرضه کننده عسل و ژل رویال با بالاترین کیفیت می باشد که امکان خرید این محصولات را به صورت آنلاین فراهم نموده است.

قیمت ژل رویال ارائه شده توسط این تیم بر حسب گرم بوده و در ظروف با اندازه های مختلف ارائه شده و همگی دارای نشان معتبر از وزارت بهداشت غذا و دارو هستند.

برای استعلام قیمت ژل رویال و اطلاع از ویژگی و خواص آن می توانید با کارشناسان عسل بهار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

از مهم ترین ویژگی های ژل رویال اصل می توان به رنگ موارد زیر اشاره نمود که توجه به آن می تواند فرآیند تشخیص اصل از تقلبی را آسان کند:

  • رنگ ژل رویال اصل سفید مایل به زرد روشن
  • بوی تند ژل رویال
  • خشک شدن ژل رویال اصل روی پوست
  • تغییر رنگ کاغذ تورنسل آبی به قرمز بخاطر خاصیت اسیدی ژل
  • طعم ترش و تلخ ژل رویال اصل

قیمت هر گرم ژل رویال به چند عامل مهم بستگی دارد که هر یک می تواند تاثیر زیادی بر گران یا ارزان بودن آن داشته باشد. از جمله موارد مهم که در قیمت هر گرم ژل رویال می تواند تاثیرگذار باشد عبارتند از:

  • منطقه و محل تولید ژل رویال
  • اصل یا تقلبی بودن ژل رویال
  • شیوه تولید و نگهداری

گالری بهار هانی یکی معتبرترین گروه های تولید کننده و عرضه کننده عسل و ژل رویال با بالاترین کیفیت می باشد که امکان خرید این محصولات را به صورت آنلاین فراهم نموده است. میتوانید با مراجعه به سایت بهار هانی ژل رویال را به صورت آنلاین خریداری کنید.

۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *