یک لیوان شیر در کنار عسل به همراه خواص شیر و عسل

خواص شیر و عسل چیست؟ دلایلی که شما را متقاعد می کند حتما روزانه یک لیوان شیر و عسل مصرف کنید.
شیر و عسل کنار یک معجون فوق العاده برای نوشیدن در اوایل صبح یا اواخر شب می باشد. اما خیلی از ما به سادگی از این معجون بی نظیر می گذریم و هیچ اطلاعی از خواص شیر و عسل و تاثیر آن بر سلامت روح و جسم مان نداریم. در این مقاله با ما همراه باشید تا از خواص بی نظیر و فواید آن بهرمند شویم.

در ادامه درباره این صحبت می کنیم که چرا پزشکان به همه مردم توصیه می‌کنند باید روزانه حداقل یک لیوان شیر و عسل بنوشند.

برخی از خواص نوشیدن یک لیوان شیر

در ابتدا قبل از بیان کردن خواص شیر و عسل اجازه دهید تا خواص مصرف یک لیوان شیر خالی را بیان کنیم تا بدانید که این ماده چقدر با ارزش است.

نوشیدن حداقل یک لیوان شیر در روز، به کم کردن وزن کمک زیادی می‌کند.

اگر روزانه یک لیوان شیر بنوشید، حدود ۹۹ درصد وزن بدن شما کم خواهد شد زیرا پروتئین موجود در شیر به راحتی چربی های بدن را می‌سوزاند و در آخر ویتامین D فرد مصرف کننده افزایش پیدا خواهد کرد که این عامل در کم کردن وزن تاثیر زیادی می‌گذارد.

برای اطلاع از قیمت عسل طبیعی و سفارش آن روی لینک کلیک کنید یا به واتساپ پیام دهید.

نوشیدن یک لیوان شیر در طول روز باعث افزایش قد می‌شود.

خواص شیر و عسل علاوه بر بالا بردن وزن، به دلیل بسیاری از ویتامین و پروتئین ها، باعث افزایش یافتن قد فرد مصرف کننده نیز می‌شود. این بدین معناست، کسانی که کوتاه قد هستند می‌توانند برای افزایش دادن قد خود، روزانه یک لیوان شیر بنوشند. زیرا مواد مغذی زیادی در داخل محتویات شیر وجود دارد که تاثیر آن برای افزایش دادن قد افراد نسبت به مصرف کردن بسیاری از داروهای شیمیایی، بیش تر و سریع تر است.

البته در نظر داشته باشید که افزایش دادن قد با کمک نوشیدن یک لیوان شیر به صورت روزانه، بیش تر برای کودکان تاثیر خود را بروز می‌دهد.

خرید ژل رویال ایرانی ۱۰ گرمی

ژل رویال ایرانی از مرغوب‌ترین ژل‌های رویال در جهان است چرا که زنبورهای عسل ایرانی در مراتع سرسبز و بکر ایران، از شهد گل‌های متنوع و وحشی تغذیه می‌کنند. این تنوع گیاهی، به ژل رویال ایرانی، خواص منحصر به فردی می‌بخشد. شما می‌توانید ژل رویال ایرانی ۱۰ گرمی را به صورت آنلاین از گالری عسل بهار خریداری نمایید.

افزودن به سبد خرید

تماس با کارشناسان فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید همین الان تماس بگیرید.

با نوشیدن شیر می‌توانید کالری بدن خود را کم کنید.

خیلی از افراد هر غذا و میان وعده ای که می خورند به کالری مواد توجه می کنند. ما برای این نوع افراد توصیه می کنیم روزانه یک لیوان شیر بنوشند زیرا شیر حاوی بسیاری از ویتامین و پروتئین ها است و با مصرف کردن روزانه آن می توان کالری بدن خود را کم کرد و یک رژیم استانداردی را برای خود آماده کرد.

ریختن یک قاشق عسل در عسل برای دریافت خواص شیر و عسل

برای جلوگیری از پیری زودرس، نوشیدن یک لیوان شیر در طول روز یک امر بسیار ضروری و مهم به شمار می‌آید.

اگر سن شما کم است توصیه می‌شود روزانه حتما یک لیوان شیر مصرف نمائید زیرا با بالا رفتن سن، احتمال بروز پیری زودرس برای شما وجود دارد و شیر از بروز این اتفاق جلوگیری می‌کند.

پس بهتر است از خواص شیر و عسل اطلاعاتی را کسب نمائید.

البته کسانی که پوکی استخوان دارند بایستی تا سن ۳۰ سالگی روزانه یک لیوان شیر بنوشند در غیر این صورت از سن ۳۰ سالگی به بعد، احتمال بروز بیماری های استخوانی و درد مفاصل وجود دارد.

افسردگی حاد خود را با نوشیدن یک لیوان شیر در روز از بین ببرید.

امروزه به دلیل مشکلات فراوان مردم بهتر است برای جلوگیری از افسردگی بیش از حد، در طول روز یک لیوان شیر مصرف نمائید. زیرا شیر یک نوشیدنی بسیار مفید است که حاوی سروتونین بوده و این هورمون، افسردگی افراد را از بین می‌برد.

پس دقت کنید، یکی دیگر از مهم ترین خواص شیر و عسل، از بین بردن افسردگی نیز است.

شیر و عسل مهمترین نوشیدنی مفید برای بدن

خواص شیر و عسل برای بدن

همانطور که گفته شد، شیر به عنوان مقوی ترین نوشیدنی به شمار می‌آید که با ترکیب عسل جزو انرژی بخش ترین نوشیدنی در جهان شناخته می‌شود. اگر از خواص شیر و عسل برای بدن اطلاعاتی ندارید بهتر است به ادامه بحث توجه کنید.

کمک به هضم غذا

از زمان های قدیم تا به امروز، شیر و عسل را جزو هضم کننده غذا می شناسند زیرا محتویات داخل این دو مواد، جزو پری بیوتیک هستند که برای بهتر عمل کردن روده و دستگاه گوارش، نقش به سزایی دارند. پس یکی از خواص شیر و عسل برای بدن، کمک کردن آن برای هضم راحت غذا است.

افزایش استقامت بدن

اگر شیر را با عسل ترکیب کنید، یک کربوهیدرات و مواد مغذی به وجود خواهد آمد که این موادهای به وجود آمده، برای بدن بسیار ضروری و مهم هستند.

در نظر داشته باشید که کربوهیدرات می تواند استقامت اعضای بدن شما را به راحتی بالا ببرد و انرژی زیادی را برای بدن تولید کند تا افراد در طول روز با انرژی بالا، فعالیت های روزمرگی خود را انجام دهند.

درمان بی خوابی

اگر خواب راحتی ندارید، توصیه می‌شود حتما قبل از خواب یک لیوان از ترکیب شیر و عسل میل نمائید زیرا این ترکیب بسیار مقوی و سالم بوده که می‌تواند کیفیت خواب شما را بالا ببرد و شما را از بیماری های قلبی و عروقی در امان نگه دارد.

البته در نظر داشته باشید که عسل باعث تولید و ترشح هورمون انسولین می‌شود و ترکیب عسل با شیر می‌تواند آرامش فرد مصرف کننده را دو چندان نماید. پس یکی از مهم ترین خواص شیر و عسل برای بدن می‌توان به درمان بی خوابی اشاره کرد.

مصرف عسل باعث استحکام استخوان ها می شود

سلامت استخوان با شیر و عسل

شاید خیلی از مردم ترکیب شیر و عسل را تنها برای ایجاد انرژی می‌دانند و با خواص این ترکیب آشنایی ندارند. دقت کنید این ترکیب بسیار برای استخوان مفید است و سلامت استخوان و مفاصل افراد را چند برابر می‌کند.

شیر به دلیل تولید و ترشح کلسیم و عسل به دلیل جذب کلسیم موجود در شیر، می‌توانند به سلامت استخوان هر فرد تاثیر بگذارند.

پس یکی دیگر از خواص شیر و عسل را می توان برای سلامتی و بالا بردن استحکام استخوان بندی افرادی که در طول روز این ترکیب را مصرف می‌کنند، اشاره کرد.

پاک سازی پوست

فواید و خواص شیر و عسل برای بدن زیاد است و می‌تواند برای پوست نیز تاثیر خود را نشان دهد. این بدین معناست که ترکیب شیر با عسل به راحتی می‌تواند میکروب و باکتری های روی پوست را از بین برده و پوستی بسیار شاداب و سرحال را برای شما به ارمغان بیاورد.

امروزه در سراسر فروشگاه و سایت های معتبر از جمله گالری عسل بهار، موم و ماسک های عسل و شیر وجود دارد که برای از بین بردن چین و چروک ها و پاک سازی پوست بسیار کارساز است.

پس یکی از خواص شیر و عسل برای بدن از جمله پوست می‌توان به پاک سازی و از بین بردن میکروب و و باکتری ها اشاره کرد.

یک لیوان شیر که آماده است تا عسل در آن ریخته شود

درمان سرماخوردگی

اگر دچار سرماخوردگی شدید شده‌اید، توصیه می‌شود حتما ترکیب شیر با عسل میل نمائید. زیرا محتویات داخل عسل و شیر می‌تواند در کم ترین زمان ممکن، میکروب های موجود در دستگاه تنفسی، گوارشی را از بین برده و با ویروس سرماخوردگی مقابله کند.

در نظر داشته باشید که خواص شیر و عسل برای سرماخوردگی نسبت به داروهای شیمیایی زیادتر بوده و تاثیر خود را زودتر در بدن کودکان و بزرگسالان نشان می‌دهد.

درمان چاقی با شیر و عسل

اگر در طول روز یک لیوان شیر خالی میل نمائید، چربی های شکم و پهلوی شما می‌سوزد و وزن شما کاهش خواهد یافت ولی اگر ترکیب شیر با عسل را در طول روز یک بار میل کنید، به دلیل مقوی بودن عسل بدن شما به صورت نرمال چاق خواهد شد. پس یکی دیگر از خواص شیر و عسل برای بدن، می‌توان به چاق کردن این ترکیب اشاره کرد.

درمان خشکی پوست

اگر به ترکیب ماسک های صورت توجه کنید، مشاهده خواهید کرد که در ترکیب هر ماسک، عسل وجود دارد زیرا عسل یک ماده آبرسان بوده که برای هر قسمت از پوست صورت مفید است. پس دقت کنید که برای درمان خشکی پوست صورت و لب می‌توان از ماسک های شیر و عسل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: برای اطلاع از خواص عسل طبیعی می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

جمع بندی نهایی

خیلی از افراد خواص عسل و شیر را نمی‌دانند ولی لازم به ذکر است که، خاصیت این دو مواد بالاتر از خاصیت داروهای شیمیایی است.

پس توصیه می‌شود حتما در طول روز یک لیوان شیر خالی یا یک لیوان ترکیب شیر و عسل میل نمائید. تا از هرگونه بیماری های قلبی، تنفسی، گوارشی، پوستی و مغزی در امان بمانید.

اگر به گالری عسل بهار نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که این گالری، عسل های طبیعی و موم های اصل در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. مخاطبان می‌توانند از کارشناسان این سایت، مشاوره رایگان نیز دریافت کنند.

تلفن تماس جهت مشاوره و خرید عسل طبیعی: ۰۲۱۹۱۰۱۶۸۲۱

منابع: credihealth , daburhoney

گالری عسل بهار

سوالات متداول

  • آیا شیر عسل برای معده مفید است؟

بله، خود عسل نیز به تنهایی برای معده مفید است و در بسیاری از اوقات درمان رفلاکس معده با عسل نتیجه بخش بوده است.

  • از شیر عسل می‌توان برای لاغری استفاده نمود و چاق شد؟

شیر عسل می‌تواند بعنوان یک مکمل غذایی عمل کند ولی خود به تنهایی نمی‌تواند باعث رسیدن به وزن مناسب شود. بهتر است قبل از مصرف شیر عسل برای رسیدن به وزن ایده آل خود به متخصص تغذیه مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *